fredag 7. september 2012

HELG

Da er det plutselig helg igjen da, etter to skoledager på den nye skolen i England. Synes egentlig det har gått så bra som det kunne ha gått på skolen! Har snakket med en del engelske ungdommer og de virker greie så langt i allefall! Fagene går også bra, selv om det er uvant at alt er på engelsk. Det eneste jeg sliter
med så langt, er matten. Men matten sliter jeg jo med på norsk også, så det var veldig 
forventet. Gikk uansett mye bedre i mattetimen i dag enn i går! Elsker matte de få gangene jeg klarer det! 

Skoledagen i dag var relativt kort, hadde bare 2 timer og en fritime i mellom. Er ca 25 min vei å gå hjem,, men det gikk fint siden det er strålende sol og veldig varmt i dag. Nesten litt for varmt i og med at jeg 
nesten bare hadde på meg svart! 



Er sånne søte gateskilt overalt! 


Timeplanen! 


På vei hjem fra skolen, utrolig fint vær! 


Døra til huset jeg bor i ! 


xoxo Kamilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar