tirsdag 19. juni 2012

FORSMAK PÅ ENGLAND


Det er fortsatt "lenge" til jeg drar over til England for å gå skole, men før det skal jeg få en liten forsmak på landet. På førstkommende torsdag drar jeg nemlig til London for en weekend tur med noen slektninger. Har aldri vært i London før, og gleder meg som en liten unge. Har allerede planlagt et par ting jeg SKAL se mens jeg er der: 


1. TOPSHOP- har villet dra dit så lenge jeg kan huske, så håper virkelig ikke jeg blir skuffet. 


2. STARBUCKS- vet ikke hvorfor jeg er så glad i starbucks, i og med at jeg ikke liker kaffe i det hele tatt. Synes uansett at det er litt kult, og må nesten innom når jeg først er i London
Meg på Starbucks i Malaga i sommer <3<3<3

3. LONDON EYE- har alltid hatt lyst til å prøve London Eye, fordi det må være en fin måte å få sett byen på. Ser for meg en laang kø der, men heldigvis har bestefar bestilt VIP-pass så vi kommer forbi køen. 


4. MUSIKAL- gleder meg sinnsykt til å være på musikal og ha skikkelig ordentlig musikalstemning! Vi skal å se "Thriller", gleder meg!! 

Det er selvfølgelig mye mer jeg gleder meg til i London, deriblant Primark, Madam Tussau, Buccingham Palace, Big Ben, Tower of London osv. Gleder meg til og med til å bruke den rosa kofferten min igjen! Har på følelsen at dette blir en bra tur! 

xoxo Kamilla 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar