tirsdag 19. juni 2012

UTVEKSLING I ENGLAND

Om knappe to månder flytter jeg til England, for et helt år. Skal bo hos en familie midt i Norwich, og gå på City of Norwich School. Har visst at jeg skal dra helt siden jeg kom inn på videregående i fjordsommer, i og med at jeg går en linje på skolen som er spesielt tilpasset for å dra til England et år. Vet ikke helt om jeg gleder meg eller gruer meg mest, men det er nok en god blanding av begge deler. Er ikke før nå det har begynt å gå opp for meg at jeg virkelig drar! Det er ikke lenge igjen, og det er i alle fall alt for sent å trekke seg! 

Grunnen til at jeg opprettet blogg, var at jeg gjerne vil se tilbake på bilder og minner når jeg kommer hjem igjen. Tror også at det blir enklere for familie og venner i Norge å holde seg oppdatert om min nye hverdag gjennom en blogg. 

Håper jeg får tid til å blogge i alle fall! 

                                                      xoxo Kamilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar