tirsdag 26. juni 2012

LONDON BABY

London er en by som virkelig bare må oppleves. Utrolig fine gater og bygninger, i tillegg til tusenvis av butikker å shoppe i. Starbucks på hvert hjørne, og alt mulig rart når det gjelder spisesteder. Skal i allefall sies at det ikke er en by man kan bli ferdig med på kun 4 dager. Føler alikevell at vi fikk med oss utrolig mye til å være der i en såpass kort periode.

Måtte bare ha en sånn til ha passet i. 

Synes dette bildet som er tatt fra flyet er dritkult.
TOPSHOP!! SYKT SYKT SYKT! 

Tok ca ti bilder av meg selv med starbucks kaffen.. for hver kaffe haha 

Mormor og Bestefar, her med ekte engelsk frokost på en pub kalt "The Shakespear"

London Eye fra utsiden.

Kristian og meg inne i London Eye. 
Tante og meg foran huset til dronninga!! Altså Buckingham Palace da. 
Kristian, vakta til dronninga og meg. 

Madame Tussou var utrolig bra, annbefales på det sterkeste! 

Kristian med sitt store forbilde. Usikker på hvem det er, men han er en smarting ! 
Min fremtidige mann <3<3<3 neida 

Synd at vi ikke rakk å ta en slik buss, de er så stilige!

fail nr. 1

fail nr.2 

Legger ut innkjøp fra london i løpet av morgendagen 

xoxo Kamilla 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar