torsdag 21. juni 2012

NYTT KAMERA


Om et par timer er jeg på vei til Værnes for å ta flyet til London!! Skal ta masse bilder mens jeg er der, og har derfor skaffet meg et nytt digital kamera. Vurderte speilrefleks eller hybrid kamera, men har fått inntrykk av at disse kan være litt vanskelige å bruke og tungvinte å ta med seg på tur. Kameraet jeg kjøpte nå, er en relativt ny modell med mange kule effekter, touch skjerm, picassa og FACEBOOK. Altså kan jeg ta et bilde, redigere det på kameraet og laste det direkte opp på face. Avhenger selvfølgelig av et trådløst internett, men det er uansett ganske kult. 

Tviler på at jeg kommer til å blogge fra London, i og med at jeg skal være der i kun 4 dager. Kan se for meg at det blir travelt nok å få sett alt vi skal se mens vi er der, og ikke minst i forhold til shoppinga.

xoxo Kamilla 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar