mandag 3. september 2012

FØRSTE DAGEN I NORWICH

Var utrolig rart å våkne i mårrest å vite at jeg ikke var i min egen seng!
Til tross for det sov jeg bedre enn på lenge, var så sliten og trøtt at jeg sovnet uten problemer. Før jeg sto opp var jeg litt usikker på hva jeg skulle gjøre, det var jo min første morgen i huset!
Det gikk veldig bra da,fikk dusjet årnet meg og spist frokost før jeg vertsmor og to av vertssøsknene mine dro ned til byen for å vise meg rundt!
Føltes ut som å være med i en film da vi gikk gjennom alle de små gatene med søte murhus 
på rekke å rad! 
 Her er gata jeg bor i, den er så søt!
Fikk kjøpt noe småtteri i byen: en dagbok,paraply og litt skoleutstyr! Var på en butikk som heter poundland hvor ALT koster 1 pund som er ca 10 kr!!! SYKT BILLIG :D
GLEDER meg til å komme ordentlig i gang med shoppinga!

Har forresten vært fint vær og sol i hele dag, så jeg har vært med au pairen,Roberta fra Italia, og barna til parken. Var kjempe koselig, de lekte og hadde det morsomt og jeg fikk oppleve den engelske park-følelsen. Er to store basket/fotballbaner i parken, inngjerdet lekeplass, mange benker og masse masse grønt gress!



Dagen i dag har vært fin, gleder meg til en ny dag i morgen ! Da skal jeg få se skolen som jeg starter på på torsdag !

xox Kamilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar