tirsdag 4. september 2012

DAGEN I DAG

Har fortsatt ikke startet på skolen, så har hatt fri i hele dag!
Startet dagen med å spise frokost og leke litt med barna i huset.
I ti halv/ elleve tiden dro jeg ned til byen for å møte Vilde, Pernille og Clio, vertssøstra til Vilde. 
Det var første gangen jeg gikk til byen alene, så jeg måtte spørre meg litt frem, men folk her er veldig hjelpsomme og hyggelige. 

I byen var vi innom både Topshop, Primark og Starbucks! Vi var også inne på et marked så jeg fikk kjøpt meg Iphone deksel, og på en sminkebutikk hvor jeg kjøpte meg en Tangle Teaser, som er en genial hårbørste! Dama på butikken var helt opphengt i håret mitt og spurte om jeg pleide å klippe meg, om hun fikk ta på det og om det var sant at det var mitt hår. Hyggelig det, men litt creepy! 

Etter Vilde og de dro, møtte jeg Mia og Vertssøstra hennes Katryn. Møtte de på starbucks, og tok en liten shoppingrunde med de også! Elsker butikkene her!
Møtte også Synnøve og hennes vertssøstre i på Chappelfield senteret, som er et stoort kjøpesenter i byen. 


Det obligatoriske starbucks-bilde! 


Meg, Vilde, Clio og Pernille


Pernille, Vilde og Clio

Katryn og Mia 


Hehe måtte bare prøve denne parykken på Primark. Synes jeg kler rosa hår, angrer for at jeg ikke kjøpte den skal jeg være helt ærlig. 

I morgen er siste fridagen min før det er skole! Stay tuned 

xoxo Kamilla 

1 kommentar:

  1. TOPSHOP hu da! Heldiggris :) Kos dæ masse, og husk å oppdater masse!

    SvarSlett