onsdag 5. september 2012

SISTE DAG MED FRI

I dag var siste dagen med fri før skolen starter på i morgen!
Tiden har bare flydd av sted mens jeg har vært her. Trodde det kom til å bli en evighet til skolestart, men det er faktisk i morgen. Hadde ikke skadet med et par dager til med bare shopping og avslapping for å si det sånn! 

Uansett, jeg føler jeg har brukt de tre feridagene jeg hadde her godt. Jeg har vært mye med vertsfamilien min, samtidig som jeg har vært i byen med de andre fra Norge både i går og i dag. Er utrolig greit å bo så nærme byen, for da kan alle som skal inn til byen bare si fra, så kan jeg være der innen 15 minutter. 

I dag møtte jeg først Maria og Maren, og vi dro på Starbucks. Senere kom vertssøstra til Maria, og vi møtte også på Elisabeth, Vilde og Pernille. På Topshop møtte vi tilfeldigvis Runa og Maren W og på Primark kom plutselig Jessica! Norwich er altså ikke så stor med andre ord. 

Kom hjem ganske sent, men jeg rakk fint middag. Etter middag bestemte jeg meg for å jogge en tur i det fine været, så jeg løp like gjerne til skolen og tilbake. Tilsammen ble det ca 5,7km, men jeg forsto det som at det finnes en del snarveier som jeg ikke vet om enda.. Jaja, vet i allefall at jeg finner frem i morgen, for da kan jeg virkelig ikke rote meg bort! Ikke første skoledag! 


Den dagen der starbucks ikke er så sykt lenger kommer vel , men jeg tar fortsatt bilde HVER gang hehe 
Maren , Maria og meg :) 


Vilde hadde vært på skolen allerede i dag!! 


Overlykkelig over at jeg fant frem til skolen, selv om vertsfamilien faktisk kjørte å viste meg den tidligere i dag 


Måtte gå rundt å se litt, herregud skolen er gigantisk! Det er veier mellom byggene hvor det kjører bilder og en svær idrettsbane med fotballmål og diverse. GLEDER MEG 

Hehe ganske sliten etter kun 2,7km til skolen, var på tide å løpe litt igjen kan man si ! 


Kryss fingrene for meg på skolen i morgen da, målet er å ikke komme hjem å gråte fordi jeg ikke fikk meg noen venner! 

xoxo Kamilla 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar