søndag 16. september 2012

HELGA

I helga var planen å få gjort masse lekser, men jeg har bare gjort andre ting, så her 
sitter jeg på en søndag med alle leksene jeg skulle få gjort i løpet av 3 dager. Heldigvis
er det overkommelig da, og hva eller skulle jeg ha gjort på en søndag når det ikke en gang er fint 
vær liksom. 

På fredag så tok jeg på meg joggeskoene og skulle prøve å løpe en løype jeg hadde fått fortalt.
Selvfølgelig klarte jeg å rote meg bort og virket nok som den idioten der 
jeg sprang etter folk for å spørre de om veien hjem. Kom heldigvis hjem tilslutt da, hadde ikke løpt noe
mye feil. Så da vet jeg hvertfall til neste gang. Etter middag så møttes jeg og Synnøve i byen, og 
det var kjempe koselig å være med henne :) 

I går ble jeg først med vertsfamilien på en fin tur rundt en innsjø. Været var fantastisk og det var utrolig koselig. Etter det var det kino med Katja,Maren, Charlotte og Zoe. Vi så "Brave" og den 
var utrolig søt. Annbefales! Møtte mange norske i byen etter filmen, så ble igjen for å shoppe litt 
diverse småting. På kvelden dro jeg og Rebekka på resturant og koste oss med Nachos og 
Dessert, hehe. 

I dag har jeg egentlig bare lest,gått på butikken en tur, gjort lekser og egentlig ikke så mye mer. 
Men hallo, det er jo søndag.. 


Tur rundt innsjøen ved universitetet: 


Spiste masse bjørnebær, de var så gode!

På kino i England for første gang! 

Verdens mest geniale kinomeny!!

Frida,Anna,Pernille og Maren :) 

Maren, Zoe,Charlotte og Katja

Resturant med Rebekka, syykt god dessert! 

Hehe vi bestilte nachos, og fikk gratis nachos før maten.. 



xoxo Kamilla 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar