fredag 14. september 2012

TRAVLE TIDER

Da jeg laget meg utvekslingsblogg tenkte jeg:
"Jeg skal i allefall ikke dabbe av med bloggingen etterhvert slik som alle andre(ikke alle da) utvekslingsblogger somregel gjør" 

Men fortsatt er det kjempe lenge siden jeg har blogget, rart det der. 
Det enesete er at det rett og slett er en del å gjøre her, så har ikke så mye tid til å sitte på pcen, selv om jeg sitter ganske mye på pcen også da haha. 

Uansett, dagene går for det meste i å være på skolen. Kan ha 3 timer , men fortsatt være der fra 8.35-16.15 bare fordi de sniker inn fritimer over alt. Etter skolen så møter jeg enten noen eller "gjør lekser" 
Men i helga må jeg faktisk gjøre lekser da, har 800sider jeg skal lese i engelsk på 2 uker + masse mattelekser ! 

Her er hvertfall noen bilder fra de siste dagene: 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar