tirsdag 11. september 2012

SLITEN

I dag var en veldig hard dag på skolen. Hadde skole fra 8.35-16.05. 
Det høres kanskje ikke så ille ut,men i tillegg til lang skoledag har vi ikke lunsj før 
13.20! Jeg er jo vant til å ha lunsj i 11tiden kanskje. 

Fagene skal jeg ikke klage på , de har jeg jo valgt selv og synes de fleste virker ganske interessant. 
Hadde ikke matte i dag da, skal ha det i morgen. Blir spennende å ha det igjen,
krysser fingrene for at jeg kommer meg igjennom uten å begynne å gråte hehe. 

Etter skolen idag gikk jeg en annen vei en jeg bruker å gå! Tror denne var kortere, gikk med Maddy og etterhvert Jack. Koselig å ikke gå alene hver gang, i alle fall når jeg faktisk kunne gå med dem OG 
finne veien hjem etter å ha gått i en annen gate! 

Etter skolen i dag dro jeg nesten rett til universitetet her og svømte. Var utrolig godt å få trent litt, svømte faktisk i en time! Skal få ordnet kort til treningssenteret på universitetet også, men 
må bare få en slags bekreftelse fra skolen at jeg går der først. Prøvde å gjøre litt lekser da jeg kom hjem, og fikk i alle fall gjort litt. Må nok kutte litt ned på facebook , skype og blogg etterhvert som det 
blir enda mer lekser! Må legge meg nå for å være klar til en like lang skoledag i morgen 


xoxo Kamilla 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar