mandag 10. september 2012

BACK TO SCHOOL

I dag var min første mandag på CNS. Startet ikke før 10, noe som var utrolig godt i og
med at jeg er ganske sliten etter helga! Timeplanen for i dag var egentlig ganske grei også, hadde en time
med sosiologi og så to timer med psykologi. Ble igjen i lunsjen bare for å ha noe å gjøre, og for 
å bli litt bedre kjent med noen av de engelske. Mange av de er faktisk veldig koselige, noe 
som gjør det mye lettere for meg å være her. Det er i alle fall håp om at jeg får meg venner, og det 
er en lettelse. Ble faktisk igjen en time etter lunsjen også, satt og snakket med Charlotte og Jack på datarommet, mens vi ventet på at Ellie skulle bli ferdig med timen. Det var kjempe koselig! 

Etter Ellie var ferdig, dro jeg,Charlotte,Maren,Jack og Ellie inn til byen. Det er et lite stykke å gå , men det var ganske varmt ute i dag også, så det gikk fint. Vi dro på en plass som het Shake, hvor jeg kjøpte meg en super god smoothie som het Skinny Berries. Prisen var ganske "norsk", men den var verdt pengene.
Etterpå gikk vi å satt oss i parken og bare snakket litt og koste oss i finværet.
Etter jeg kom hjem har jeg ikke gjort noe spesielt, skypet og snakket litt med de hjemme osv, hadde planer om å få gjort litt lekser, men det kan jeg ta senere.


Ny sjokolade som Ellie og Charlotte annbefalte, sykt god faktisk! 


Meg og Maren på Shake, min var best tihi

Ellie,Charlotte, Jack og Maren :) 


Jack and Me (Hi Jack, I know you don't understand any of this xxx) 


Søte jenter! 



Men nå må jeg legge meg, vi skal nemlig ta skolebilder i morgen, så jeg må ha all skjønnhetssøvnen jeg kan få ! 


xoxo Kamilla 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar