søndag 9. september 2012

RING MEG NÅR DU SKAL TIL STRANDA

Ahh i dag har vært en helt utrolig herlig dag ! Tenker på hvor mye jeg har fått opplevd, i forhold til hva jeg hadde gjort på en søndag hjemme i Norge. Da vi våknet hjemme hos vertsfamilien til 
Synnøve, var det utrolig fint vær. Vi laget vafler til frokost, noe som var flaks at gikk bra, i og med
at vi ikke fant noe desilitermål. De ble ganske gode da om jeg skal si det selv ! 



Etter frokosten, kjørte vertsmoren til Synnøve oss til togstasjonen i Norwich. Derfra tok vi toget til et sted som heter Great Yarmouth. Tuller ikke når jeg sier at det føltes ut som å være i syden. 
Gatene var fulle av typiske turistbutikker og resturanter, i tillegg til at det var utrolig varmt og masse folk der. 
Lenger ned mot stranda var det masse aktiviteter for både små og store. Det gikk ann å ri på esel, dra på tivoli, spille på diverse automater og selvfølgelig spise "Fish n' Chips"

Vi valgte å ta det med ro å sole oss litt på stranda. Vi hadde kjøpt oss en "Tanning lotion" på Poundland med litt solfaktor, som vi tenkte var en god ide å bruke. Det var mer en selvbruningskrem enn solkrem for å si det 
sånn, så faktisk helt forferdelig ut i det vi holdt på å ta det på. Ble utrolig nok en ganske fin 
brunfarge av det da, selv om vi fikk en del rare blikk av de engelske guttene da vi sto å 
smurte oss inn med selvbruning på stranda.. 

Var uansett utrolig deilig å ligge på stranda i finværet, selv om det blåste litt og ikke var sånn kjempe varmt hele tiden. Synes Great Yarmouth virket som en kjempe fin plass, vi var faktisk på en ganske ordentlig resturant å spiste på vei tilbake fra stranda. De hadde tilogmed Spar der, altså den butikken som jeg
var sikker på at var 100% norsk. 

Vi tok toget tilbake i halv 8 tiden, og da var vi ganske slitne etter å ha vært ute i sola hele dagen ! 
Det var uansett verdt det, for det var en super søndag! YOLO 










xoxo Kamilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar